KayKaySaja

My Heart Says

ad

Balek Kampung

Terima kasih buat bos aku yang approve cuti aku yang panjang........

Aku telah tinggalkan dunia IT buat sementara waktu. Babai mouse cantek.. babai Citrix, VMware, Windows, Fesbuk, Mozilla, GMael dan laptopku. Aku perlu balek ke alam semulajadi yang indah dan alam manual.

Indahnya alam.... sawah bendang ini banyak jasanya kepada keluarga aku

Setiap biji nasi itu ibarat setitik peluh petani....

Ya Allah, kurniakanlah kesihatan yang baek buat ayahandaku...



Looking forward for my next holiday. Yes, I prefer enjoying my free time with my parent.

note: kualiti gambar yang agak menyedihkan sebab setting kamera henpon aku kot.. dulu cantek...

2 comments:

Shimamon said...

best gila! ni br btul kampong..sejuk mata memandang! siap ada sawah padi!

kaykay said...

aheheheh best kan? jemput2 la datang... :)

ad

Followers